נאור זילברמן- סטודיו למשחק מול מצלמה

סדנת משחק מול מצלמה – גילאי 18 פלוס

נאור זילברמן הינו שחקן, בוגר בית צבי, ובוגר סדנאות משחק מול מצלמה בארץ ובחו"ל.
נאור שיחק במספר רב של סדרות בארץ : דני הוליווד, עממיות, החיים זה לא הכל, המתלהבת, בית המשאלות, הבוגד, מגן דוד דרום, רמזור, צומת מילר, ועוד.
נאור משחק בתיאטרון הבימה כבר מעל ל 3 שנים. סטודיו למשחק בבעלותו קיים כבר מעל לשמונה שנים,
בו עברו מעל ל 1500 תלמידים, כגון: עדן סבן, עדן פינס, אנה זק, טיילור מלכוב, יעל שלביה, עומר נודלמן, ברק שמיר, ועוד רבים וטובים. 

משחק מול מצלמה מבוסס על טכניקה ייחודית וספציפית,  במשחק מול מצלמה אנחנו נכנסים פנימה לנפש, לומדים להכיר ולהוציא צדדים ורגשות שלא ידענו שקיימים בנו.
במשחק מול מצלמה הדבר החשוב ביותר הוא להיות אמיתיים וכנים מול המצלמה, ואת כל זה תלמדו בסטודיו למשחק מול מצלמה של נאור זילברמן.
.הסטודיו למשחק נאור זילברמן מאופיין באופי הסטודיו ובשיטת הלימוד שנאור מעביר.
הקבוצות הינן קבוצות קטנות ואישיות, עד 8 משתתפים בלבד. בכדי שנאור יוכל לתת יחס אישי ולעבור תהליך מעמיק עם כל תלמיד ותלמיד .

סדנת המשחק בנויה מעשרה מפגשים 

פעם בשבוע

3 שעות כל מפגש .

בסדנה תלמדו ותעבדו על :

כמו כן נאור זילברמן מעביר שיעור משחק פרטיים והכנה לאודישן וקורסים משחק מול מצלמה לגילאי 30 ומעלה.

סטודיו למשחק-משחק מול מצלמה

משחק מול המצלמה יכול להיות חוויה מרתיעה,
במיוחד עבור אלה שרגילים להופיע על הבמה
. עם זאת, עם הטכניקות הנכונות ואת הלך הרוח, כל אחד יכול ללמוד לזרוח מול העדשה.

היבט חשוב אחד של משחק מול מצלמה הוא הבנת ההיבטים הטכניים של המדיום
. לדוגמה, שחקנים חייבים להיות מודעים למיקום שלהם ביחס למצלמה,
כמו גם לדרישות התאורה והסאונד של הצילום.
חשוב גם להבין את סוגי הצילומים השונים וכיצד הם משפיעים על הביצועים.

מרכיב מרכזי נוסף במשחק מול מצלמה הוא היכולת להעביר רגשות ומחשבות בעדינות.
שלא כמו על הבמה, שם יש צורך במחוות והבעות גדולות יותר כדי להעביר משמעות לקהל גדול,
המשחק מול המצלמה דורש גישה מורכבת יותר.
שחקנים חייבים ללמוד לתקשר עם העיניים והבעות הפנים שלהם, כמו גם את שפת הגוף שלהם.

טכניקה אחת שיכולה להועיל למשחק מול מצלמה היא להתמקד בחיים הפנימיים של הדמות.
על ידי הבנת המוטיבציות ותהליכי החשיבה של הדמות,
שחקנים יכולים ליצור הופעה אותנטית ואמינה יותר.
חשוב גם להיות נוכחים ברגע ולהגיב בכנות לשחקנים האחרים ולסביבה.

בסופו של דבר, משחק מול מצלמה עוסק במציאת האיזון בין דיוק טכני לאמת רגשית.
עם תרגול ומסירות, כל אחד יכול ללמוד להצטיין בתחום מרגש ומתגמל זה.

הכנה לאודישן

הכנה לאודישן יכולה להיות משימה מרתיעה,
אבל עם הלך הרוח והגישה הנכונים,
זו יכולה להיות חוויה מתגמלת. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתכונן:

זכרו, הדבר החשוב ביותר הוא להישאר ממוקדים ובטוחים.
תאמינו בעצמכם וביכולות שלכם, ותהיו בטוחים שתתנו אודישן נהדר!

בית ספר למשחק מול מצלמה

משחק מול מצלמה יכול להיות משימה מרתיעה,
במיוחד אם אתה רק מתחיל.
עם זאת, עם האימונים והטכניקות הנכונות,
אתה יכול להיות שחקן בטוח ומיומן תוך זמן קצר.
הנה כמה טיפים למשחק מול מצלמה:

זכרו, משחק מול מצלמה הוא מיומנות שניתן ללמוד ולשכלל עם הזמן והתרגול.
על ידי ביצוע טיפים אלה ועבודה עם אנשי מקצוע מנוסים,המלמדים את המקצוע בסטודיו למשחק
אתה יכול להיות שחקן בטוח ומצליח בתעשיית הקולנוע.

לכו אחרי החלום שלכם ותשאירו פרטים ממש פה.. זה הזמן שלכם!